пятница, 29 апреля 2011 г.

Diferiți

                 Diferiți

 Suntem față în față.
Și totuși atât de departe
Cu gândurile, cu gesturile,
Cu privirile, cu inimile—
Eu la-nceput și tu la ssfârșit de carte.

Suntem față în față.
Tu tocmai ai prins mâna mea,
Care nu-ți aparține,
În palmele tale, care nu-mi aparțin
Și ai umplut cu atingerea ei, văzduzul.

Suntem față în față.
Tu tocmai ai sărutat ochii mei,
Care nu-ți aparțin,
Cu buzele tale, care nu-mi aparțin
Și ai fermecat lumea cu ei.

Suntem față în față.
Tu tocmai mi-ai furat un zâmbet,
Care nu-ți aparține
Cu zâmbetul tău, care nu-mi aparține
Și l-ai dăruit universului.

Suntem față în față.
Tu mă  vezi altfel de cât mă văd eu
Și eu te văd altfel decât te vezi tu.
Eu nu-ți aparțin și tu nu-mi aparții,
Dar... citește în ochii mei
Ceea ce scrie sub pleoapele tale.
                                             Ana Samson

1 комментарий:

Diana комментирует...

Suntem faţa în faţă.
Tu tocmai te-ai transformat în starea mea
care nu-mi aparţine,
eu tocmai am intrat în starea ta
care mai mult decît ţie, aparţine unui cuvînt-poezie.
Hai să te cuprind.

diana